| Page | Author | Title |
 | a | | (cover) |
 | 1 | | (advertentie) |
 | 2 | | (colofon) |
 | 3 | | Inhoudstafel |
 | 4-5 | De redactie | Etcetera = ...: Intentieverklaring van de nieuwe redactie |
 | 6-7 | Elke Van Campenhout | De critica als cloaca |
 | 8-10 | Jeroen Versteele | Stotteren, springen en wegvluchten van 'zelfschrijving' |
 | 10-11 | | Een ongehouden wonde, een open belofte |
 | 12 | Elke Van Campenhout | Het artistieke vacuüm van het kapitalisme |
 | 13-15 | Dieter Lesage | Ze was en zis, zellefs, gintegreert |
 | 13 | | Etcetera vroeg om een performatieve tekst van een politiek schrijver, en kreeg een theatertekst als pamflet. |
 | 14 | | Hun mitraillettekes zijn precies gilettekes Kzijn een moderne vrouw Pardon ik moe puffe peins ik |
 | 15 | | En zun zich nie genere assop mij masturbere Over moeilike dinges (lacht maar nie geforceerd |
 | 16-22 | Jacques Rancière, Tom Hannes | De politiek van de esthetiek |
 | 23-25 | | Theater uit zichzelf: De anti-autoritaire praktijk van Laura van Dolron |
 | 26-35 | Elke Van Campenhout, Bojana Cvejić | The Mapping |
 | 36-44 | | Samenwerking -Affiniteit |
 | 36 | | Samenwerking -Affiniteit |
 | 37 | | |
 | 38 | | NONA - MECHELEN |
 | 39 | | |
 | 40 | | RADICAL CONFLUENCE |
 | 41 | | 'Bolhoofd' |
 | 42 | | De'GeNDflT/c- |
 | 43 | | ï tij, nog in de donkere |
 | 44 | | |
 | 45 | | |
 | 46 | | Jit Image Layer Select Filter View Window Heli |
 | 47 | | |
 | 48 | | FLITS ...PANIEK |
 | 49 | | HOW HEAVY ARE MY THOUGHTS: IVANA MÜLLER VERDRINKT IN ONDERZOEK. |
 | 50 | | Stills Nils de Coster |
 | 51 | | Op de rand van de wereld |
 | 52 | | |
 | 53 | | |
 | 54 | | 7 |
 | 55 | | c |
 | 56 | | ? |
 | 57 | | ? a |
 | 58 | | 5 |
 | 59 | | Verbod op kunst |
 | 60 | | Amorfe geluidskunst geïllustreerd |
 | 61 | | Sons & Lumières onderstreept de noodzaak voor een studie rond geluid in beeldende kunsten. |
 | 62 | | P O L L E S C H POLLESCH - RITSEMA, AUTOPSIE VAN EEN CONFLICT |
 | 63 | | P O L L E S C H |
 | 64 | | P O L L E S C H |
 | 65 | | P O L L E S C H |
 | 66 | | P O L L E S C H |
 | 67 | | P O L L E S C H |
 | 68 | | P O L L E S C H |
 | 69 | | P O L L E S C H |
 | 70 | | P O L L E S C H |
 | 71 | | P O L L E S C H |
 | 72 | | P O L L E S C H |
 | 73 | | P O L L E S C H |
 | 74 | | P O L L E S C H |
 | 75 | | P O L L E S C H |
 | 76 | | P O L L E S C H |
 | 77 | | P O L L E S C H |
 | 78 | | P O L L E S C H |
 | 79 | | P O L L E S C H |
 | 80 | | HET NET |
 | 81 | | Philippe Boesmans |
 | 82 | | kaaitheater |
 | 83 | | VLAAMSE |
 | 84 | | w |
 | 85 | | |
 | 86 | | (werktitel) |
 | 87 | | MEISKES EN JONGENS |
 | 88 | | PERSONALIA |
 | 89 | | EEN WAAIER AAN UNIEKE, HANDIGE, INSPIRERENDE DRONNEN |
 | 90 | | oditscfl teim r si |